تور قطار قشم از تهران و اصفهان

تور قطار قشم از تهران و اصفهان

تور قطار به قشم

اگر میخواهید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید و با گروه یا خانواده سفری به یاد ماندنی به جزیره قشم داشته باشید تور ریلی قشم را به شما پیشنهاد میدهیم. بدین منظور برای شما بلیط حرکت از شهر شما با قطار تا بندر عباس و بالعکس تهیه میشود.

 بعد از رسیدن به بندرعباس ترانسفر های ما منتظر هستند و شما را به ایستگاه شهید حقانی بندر عباس میبرند. برای شما بلیط سفر دریایی تهیه شده و شما را با اتوبوس دریایی به قشم میبرند.

تور قطار قشم به دلیل اینکه بخشی از سفر شما دریایی و با کشتی در آب های زیبای خلیج فارس است جذابیت زیادی دارد.

برای تهیه بلیط قطار قشم و هماهنگی ها نگران نباشید، شما با رزرو تور قشم به آسانی میتوانید این برنامه سفر را آماده و هماهنگ شده دریافت کنید همه برنامه ریزی ها از قبل انجام شده است.

هزینه تور قشم با قطار

هزینه های اعلامی در زیر هر هتل با محاسبه تمام خدمات و امکاناتی که در زیر به آن اشاره میکنیم محاسبه شده و اگر تمایل دارید اتاق یا قطار شما از نوع ویژه باشید با بخش مشاوره رزرو تماس و مبلغ آن را جویا شوید.

خدمات تور قشم با قطار

بلیط قطار از مبدا تا بندر عباس

ترانسفر از راه آهن بندر عباس تا اسکله

بلیط اتوبوس دریایی

ترانسفر از اسکله تا هتل

اقامت با صبحانه در هتل انتخابی

و بالعکس

تور قشم با قطار از تهران

تور قطار قشم از تهران در روز های زوج انجام میشود، شما میتوانید از دو شب تا تعداد شب دلخواه تور قشم خود را با قطار از تهران تهیه کنید.

فاصله تهران تا بندرعباس ۱۲۷۶ کیلومتر و ‌زمان تقریبی سفر با قطار از تهران به بندرعباس بین 15 تا 17 ساعت است و معمولا ساعت حرکت بدین صورت است که ساعت 13 از تهران حرکت و 6 صبح به بندر عباس میرسد.

قطارهایی که تور قشم با آن انجام میشود از مبدا تهران به بندرعباس شامل قطارهای رجا، غزال، بن‌ریل و جوپار است. قیمت قطار ها در قیمت تور شما تاثیر گذار است.

شما در طول سفر قشم با قطار به بندر عباس از ایستگاه های کاشان، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، سیرجان و بندرعباس گذر خواهید کرد.

تور قشم با قطار از اصفهان

تور قشم با قطار از مبدا اصفهان در روز های فرد هفته انجام میشود، شما میتوانید به آسانی تعداد شب دو شب اقامت در هتل تا 4 شب اقامت در هتل را از سایت انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید تعداد شب بیشتری را رزرو نمایید با بخش رزرواسیون هماهنگی لازم را پیش از رزرو انجام دهید.

تور قطار قشم قسمت بندرعباس تا جزیره از دریا

با ترانسفر حدود 30 دقیقه زمان لازم است تا از ایستگاه راه‌آهن بندرعباس به اسکله حقانی بندر عباس برسید.

تور قطار قشم از این قسمت جذابیت بیشتری دارد که شما با اتوبوس دریایی سفر میکنید و مدت زمان این سفر، در صورت مساعد بودن شرایط جوی بین 40 تا 60 دقیقه است.

ساعت کاری اتوبوس دریایی از بندرعباس به قشم از ۶ صبح تا ۱۱ و نیم شب، و از قشم به بندرعباس ۶ و نیم صبح تا ۱۰ شب است. البته این تایم کاری برای روزهای عادی است.

بعد از رسیدن به جزیره قشم ترانسفر از اسکله تا هتل شما را همراهی خواهد خواهد کرد.

تور قشم با قطار و نکات مهم مربوط به سفر

حتما قبل از رزرو تور قطار قشم برای سفر خود برنامه ریزی لازم را انجام دهید و در نهایت با مشاورین بخش رزرو مشورت نمایید.

قیمت تور قشم برای کودک با توجه به سن ارزانتر است قبل از رزرو با بخش رزرواسیون سن کودکان را هماهنگ نمایید.

نوع قطار دلخواه خود را با هماهنگی بخش رزرو مشخص نمایید .

تور قطار از مبدا تهران ، اصفهان، کاشان، یزد، کرمان در تاریخ های مختلف در حال برگزاری است.

تور لحظه آخری قشم را در هر زمان که تمایل دارید با تخفیف ویژه به آسانی رزرو نمایید.

 تور قطار قشم و انواع هتل های ارزان

تور ارزان قشم را از بین هتل های پیشنهادی ما برای خود انتخاب نمایید.اگر هتلی در نظر دارید که در بین هتل های پیشنهادی وجود ندارد به آسانی میتوانید ازبا تماس به بخش رزرواسیون نسبت به تهیه تور آن اقدام نمایید.

 

 

همه نقدها

Leave a Reply